7 maart 2018

Interim -en project management

De afgelopen 15 jaar heb ik veel ervaring opgedaan als leidinggevende in facilitymanagement en hospitality. Naast het opzetten, uitbreiden of samenvoegen van afdelingen, heb ik de laatste 5 jaar met name ervaring opgedaan in de begeleiding van reorganisatie en fusieprocessen.

Als interimmanager vervang ik op freelance basis tijdelijk uw facilitair manager, clustermanager, projectmanager of teamleider.
Met mijn expertise op gastvrijheid en verandertrajecten ben ik van harte bereid om tijdelijk te ondersteunen, adviseren, trainen of coachen in facilitaire veranderprocessen of organisatie wijzigingen.

Als interim manager zorg ik dat de koers duidelijk is en het resultaat dat behaald moet worden. Dan creëer ik structuur voor verbinding om gezamenlijk de resultaten te behalen met mijn team. Ik geef de teamleden/leidinggevenden eigenaarschap, verantwoordelijkheid en steun om hun aandeel te leveren, ik voer regie en stuur bij waar nodig.

Recente opdrachtgevers zijn TNO (2018) en Ziekenhuis Gelderse Vallei (2018 tot heden in de functies van interim hoofd hoteldienst, projectleider optimalisatie voedingsconcept en interim teammanager voeding & horeca).

Voor meer informatie over mijn complete profiel, achtergrond en ervaring, klik hier.

Contact:

welkom@joycegroenewoud.nl

Tel. 06-14268415

Klik hier om terug te gaan naar de homepage