7 maart 2018

Over Joyce

Visie:

Gasten ervaren het verschil als medewerkers gelukkig zijn in hun werk. Medewerkers maken het verschil als ze doen waar ze goed in zijn en zich gewaardeerd voelen. Leidinggevenden maken het verschil door medewerkers te waarderen, ze te laten groeien en ze samen het geluk te laten ervaren van tevreden gasten.

Wie ben ik?

Kernwoorden: ondernemend, resultaatgericht, gedreven, opgewekt en hartelijk. Altijd met passie voor gastvrijheid!

Ik ben een gedreven leidinggevende in facility & hospitality management en ik werk op freelance basis. De afgelopen 15 jaar heb ik veel werkervaring opgedaan als leidinggevende en projectleider in facility management in profit, non-profit en in de zorg.

Sinds 2018 werk ik als freelance manager en heb ik opdrachten mogen vervullen bij TNO en bij Ziekenhuis Gelderse Vallei.

Daarvoor heb ik enkele jaren als manager Hotel & Gastvrijheid Services in 1 van de grootste fusie ziekenhuizen van Nederland gewerkt. In reorganisaties en de fusie tussen 2 ziekenhuizen heb ik daarbij als manager binnen de ondersteunende diensten mijn bijdrage geleverd. Ik sta in mijn kracht in een complexe veranderende werkomgeving.

Het meest trots ben ik op het grootschalige veranderprogramma dat ik, als aanjager van gastvrijheid in het ziekenhuis bij alle ondersteunende diensten heb ingezet en geregisseerd. Met dit programma zijn ruim 1100 leidinggevenden, medewerkers en vrijwilligers van alle ondersteunende diensten in het ziekenhuis in beweging gezet naar gastvrijer gedrag. Dit heeft bijgedragen aan de viersterren gastbeleving die is behaald, als 1 van de ambities van het ziekenhuis.

Ik zet mijn facilitaire kennis, mijn gedrevenheid om altijd te kunnen verbeteren en passie voor gastvrijheid graag in om het verschil te maken bij uw gasten, medewerkers en organisatie.

Wilt u meer weten?

Neem gerust contact op voor een kennismaking.  Of kijk voor informatie over mijn opleidingen en ervaringen op LinkedIn

Klik hier om terug te gaan naar de homepage.